Dostava

UVJETI DOSTAVE I ISPORUKE:

Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je OGISTRA d.o.o. Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati net-bankingom, uplatnicom, u banci (pošti ili FINI), kartičnim plaćanjem (WSPay) i pošalje narudžbu Prodavatelju, ili pošalje narudžbu pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostava). Putem web shopa www.ogistra.hr, kupcu je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.

  • Cijene su izražene u eurima (s PDV-om).
  • Dostava na području Republike Hrvatske, Njemačke, Slovenije, Austrije, Slovačke, Mađarske i Belgije vrši se putem tvrtke GLS.
  • Isporuka robe na otoke po upitu.
  • BESPLATNA DOSTAVA za iznose iznad 50 € (380.36kn) unutar Hrvatske!
  • BESPLATNA DOSTAVA za iznose iznad 120 € (904.16kn) unutar Njemačke, Slovenije, Austrije, Slovačke, Mađarske i Belgije!

Cijena transporta unutar Republike Hrvatske iznosi:

  • < 2kg – cijena 3.18 € (23.96 kn)
  • < 3kg – cijena 3.45 € (25.99 kn)
  • < 5 kg – cijena 3.83 € (28.86 kn)
  • < 10kg – cijena 4.26 € (32.10 kn)

Cijena prijevoza unutar Njemačke, Slovenije, Austrije, Slovačke, Mađarske i Belgije:

  • < 2kg – cijena 6.55 € (49.35 kn)
  • < 3kg – cijena 9.64 € (72.62 kn)
  • < 5 kg – cijena 9.84 € (74.12 kn)
  • < 10kg – cijena 10.45 € (78.73 kn)
  • < 20kg – cijena 13.00 € (97.94 kn)

Za narudžbe iznad 50.00 € osiguravamo besplatnu dostavu unutar Republike Hrvatske, a za Njemačku, Sloveniju, Austriju, Slovačku, Mađarsku i Belgiju besplatna dozava je znad 120 €! Rok isporuke je 5-7 radnih dana, od datuma uplate, a najduže osam radnih dana za područje kontinentalne Hrvatske, odnosno najduže deset radnih dana za područje otoka, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Subote, nedjelje, blagdani i ostali neradni dani ne računaju se u rok dostave. Ukoliko Kupac ne primi pošiljku u roku od 8 radnih dana od izvršenog plaćanja, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska.

Ukoliko Kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati Prodavatelju, Prodavatelj će novu dostavu ponovno naplatiti. U slučaju odbijanja primitka proizvoda bez valjanog razloga, prodavatelj ima pravo zahtijevati nadoknadu svih nastalih troškova.

Sve dostave na području Republike Hrvatske, Njemačke, Slovenije, Austrije, Slovačke, Mađarske i Belgije vrše se putem tvrtke GLS.

Kako bismo vam pružili personalizirano iskustvo kupnje, naša stranica koristi kolačiće.
pravila o kolačićima.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Cijena
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Što tražite?
Upišite riječ koju želite pretražiti i pritisnite "enter"